Zhrnc Bende doğum hikayemi yazayım dedim. 40+0 da açılma sancı nişan yokken doktorumun isteğiyle suni sancı verildi ve doğum başladı ( keşke sancımı bekleseydim) Sanıyorum ki ağrı eşiğim yüksekti ve sancıları normal karşıladım Suni sancıyı yuksek dozda verdiler ve bebeğimde taşikardi durumu oldu. Sonrasında doz düşürüldü bebeğimin kalp ritmi hep aynı seyretti. Buda bebeğin artık suni sancı nedeniyle yorulduğunu gösteriyormuş. Doz daha da düşürüldü. Muayenede hiç açılmam yoktu. 7 saat sancı aldım yine hiç açılma yoktu. Ebe bebeğin kordonuyla alakalı bir sıkıntı olabilir dedi. Ki bu zamana kadar hiçbir doktor kordondan bahsetmedi. Acil sezeryana aldılar. İki doktor bebeğimi çıkartamadı. Üçüncü bir doktor geldi ve kaburgalarıma bastırarak bebeği itti. Sebebi ise kordonun kısa olması, bebeğin korkuyla sürekli yukarı cıkmasıymış Sedyede bildiğiniz 3 doktor üstümdeydi kaburgalarımın kırıldığını düşündüm ve çığlıklar içinde doğum gerçekleşti. Nefes alamadıgım için oksijen verildi. Bebeğime bir kere dokundum maalesef Küvöze alındı solunum sıkıntısı varmış. 7 gün kadar küvözde kalacak. Eve geldim ama oğlumu hastanede bıraktım :( Dua edin lütfen bian önce solunumu normale dönsün. 🙏
EzgiGizemzerOuz Zhrnc çok geçmiş olsun duaların seninle bol bol bebişe ve sana dua edicem Allah ım bi daha böyle bir zorluk yaşatmasın inşallah
Meriz Bende spinal oldum haftam dolmuştu ve bebek oldukça yukardaydi. 10 saat suni sanci denedik hic sancim oluşmadı. Bebegimi çıkarırken nefessiz kaldigim anlar da oldu zor bir süreçti tansiyonum yukselmisti korkudan olsa gerek. Dogum hikayemi yazmak istemiyorum bu yüzden. İnşallah bebegini çabucak kucağına alirsin🙏
Meriz Zhrnc gerçekten zor. 17 günlük olduk agrim sizim kalmadi cok sukur rabbim veriyor sabrını. Sende sabret geçecek inşallah