Adile01 ahh ahh korkunun hic faydasinyok🤣ben sezeryana tarih almistim 5 gun oncesunde normal dogum yaotim 2 saat icinde sancilarla birlikte.. hamilelik boyunca asla kendimi catalda dogum yaoarken hayalbetmedim kesin kararla sezeryandim ben ama bebis normal istemisnoyle geldi iyi ki normal olmus hemen iyilesiosunuz hic sikinti olmuyor bejce korkmayin tek zorlancaginiz sey ikinmadir onuda duzgun gosterir yaparsaniz hemencik dogar. Korkmayin hamisler allahim hepinize kolay saglikli dogum nasip etsin