Arkadaşlar hangi marka iyi bilemedim
Xsedaa 6 aydır uni baby kullanıyorum aşırı memnunum. Leke çıkarması da güzel 👍🏻
Melike teşekkür ederim bende 25 haftalık gebeyim kararsız kaldım iki marka arasında 🙈
Melike hangisini kullanıyorsunuz acaba kapağı hangi renk 🙈
Xsedaa Rica ederim 😇
Bayancorek Rica ederiim 😌 Mavi kapak kullanıyorum kokusu daha hoşuma gidiyor 🤭
Melike teşekkür ederim 🌸🤗👌🏻
Mavi kapaklının kokusu çok güzel tam bebek kokusu ve geçmiyor da hemen