Merhaba arkadaşlar az önce Pınar Kumru’ya randevu aldım gebe polikliniği ama obezite, diyabet, anne hastalıkları yazıyor. Bana uygun bi doktor yoktu diğer doktorlarda kısırlık vs idi. Gittiğimde doktor bakar mı? Birde detaylı için gidiyorum o esnada detaylı yapar mı yoksa gün mü verir?