Ezgidag Herkes farklı söylüyor ama bende bugün kaşık ağrım başladı ve iki gündür kendimi çok halsiz hissediyorum
Bisusbi Ezgidag çoook normal. 9+5 ben aynı şeyleri yaşamaya devam ediyorum. Bunlar hamileliğin ilk belirtileri. Uzun bir yol var önümüzde Allah hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️