Sevgi93 ben onzyd kullandım zaten zofer zofran onzyd ücü aynı grup ilaç sabah akşam haftalarca içtim doktorum için rahat olsun dedi o kadar ilaca rağmen sık sık gidip serum olarak da zofren grubunu aldım bulantılar ve kusmalar çok fazlaydı şimdi daha iyiyim yine de her sabah bir tane içiyorum daha iyi oluyorum doğuma kadar kullanan arkadaşlarım oldu hiçbir sıkıntı olmadı bebeklerde de tek sıkıntı ilaç maddi olarak biraz yoruyor :) bir kutu 4-5 gün gidiyordu ve 56 tl