Kizilkafaa Eboz Canım ben 10.haftamdan sonra boyatmaya başladım doktorum öyle dedi ancak boyam da organic boya gratiste satılıyor. Dilersen biraz daha bekle. Boyarken de mutlaka açık havada camın önünde vs ol çok boya kokusu alma 😌
minik22 Eboz valla kuaförüm bana boya ve brezilya fönü deme doğurana kadar dedi düzenli yaptırırdım, doktorum küfür eder gibi çok lazımsa boyat dedi bunu duyan eşim emzirme bitene kadar (doğumu da geçti artık deli olcam delii hahaha) boyatmak yok diyor
Bbbbs Eboz 9.hafta erken..dr sormustum en az 14.haftaya kadar bekledim ve organik ile boyamistim..biraz daha beklerseniz iyi olur en azindan ilk üç ay.. elbette karar sizin
Zeyfat17 Eboz 3. Aydan sonra amonyaksız bitkisel boya ile boyamayı öneriyor doktorlar benim saçım bembeyaz oldu 6. Ayı bekliyorum içim rahat etsin diye
Nilizze 12haftadan sonra demişti dr 4. Ay boyattım bende son 15 gün yürüyüş problemim olduğu için bida gidemedm kuaföre diplerle yapçam doğumu artık 😊 yoksa kesin giderdim
didnr_ Nilizze organık boyayla dip boyası sıkıntı olur mu acaba doktoruma sormuştum cevap vermeyı unuttu
Serenay07 Ben boyatım kızlar 14 haftalıgım hiçde bırset olmadı allahın ıznıyle aynadan kendimi gorunce mutlu oldum
Serenay07 Organık aldırdım kuaforume volumude organıkdı gozumun onunde koydu gram kokusu yoktu grammm
Cnsyslyrt didnr_ doktorum bana organik boya kullan dedi bende bugün watsons dan bio magic diye bi marka aldım internet yorumları da iyiydi dip yapıcam sadece
Nilizze didnr_ organik saç açmıo istediğim gibi sarı saç için açıcı düşük volume le yaptırmıştım bana bişey demedi dr
Mormenekse68 Ben gebelik boyunca ilk 3 ay hariç 3 kere tüm saçımı boyadım doktorum boyayabilirsin ilk 3 aydan sonra dedi , o şekilde gezmek beni çok daha fazla rahatsız etti
Mormenekse68 Yalniz organic boya ile boyaydım sıfır koku var, eczaneden phyto boya aldim biraz pahalı ama içim daha çok rahat etti, ama gratis ve watsonsta satılan organoclerde çok guzel
Cnsyslyrt Gokcessllnnn farklı marka ya da farklı boyalar da bi sorun yaşadınız mı acaba daha önce 😕 küçük bi alanda deneme yapayım ben o zaman boyamadan önce
Gokcessllnnn Cnsyslyrt çok sık saç boyuyorum ve çok çeşit renk ve marka da denedim ama bu boyanın organik olduğunu düşünmüyorum kesinlikle 🫥
gizzzy35 Eboz Ben 31 haftalık olduğumda boyadım o da organik boya ile. Watsonstan Bio magic aldım. Bence en azından 15 haftalık olana kadar boyamayın. Şimdi tam organ gelişimi zamanı