O16fk Haftada bir hafta, 27-30 dan sonra 2 hafta, şimdi 35 ten sonra ise üç haftaya çıktı. Bu şekilde bir sorun yaşayan var mı? Sendroma ya da kemik hastalıklarına bağlı deniliyor ama doğum yapıp sorun yaşamayan oldu mu?
ecemnas88 O16fk benim detaylıdan beri öyleydi 2 hafta gerilik vardı boyda ve kollarda yeni doğum yaptım bir sorun çıkmadı genetik
Bebekoo O16fk ben de şuan 31 haftalığım 26.haftadan beri kol ve bacak boyu 2 hafta geriden geliyor, size doktor mu söyledi kemik hastalığı falan olabilir diye yoksa ineternette araştırmanızdan öı öğrendiniz, doktor bi şey demedi de bana
Meliha__ O16fk ilk gebeliğimdede fl gerideydi ama doğdugunda ölçümlerle aynı doğmadı doktor gayet iyi beklediğim gibi çıkmadı dedi 2ci gebeliğim cok kısa olmasada yine kısalık var genetik oda üzülmeyin bazen cihaz yanlış ölçüm yapabiliyor bebekler hareketli o an doğru ölçüm olmama ihtimali çok yüksek
O16fk Gul33 şu an 33 görülüyor. Böbrek genişlemesi var. 7mm de stabil kaldı. Kafa ise 35.hafta ölçüldü.
O16fk Bebekoo ben iki doktora gidiyorum. Biri perinatalog ve ikisi de net bir şey demedi ben araştırdım. Sorduğumda bunun cevabını amniyosentez ile alabiliriz ancak artık sonlardasın buna gerek yok dediler. Önceden olsaydı belki önerlirdi.
Damlada91 Bizede amniyosentez yada fetal dna önerdi Perinatoloji fakat yaptırmak istemedik ayni durum bizdede mevcut insallah saglicakla aliriz bebeklerimizi kucaklarimiza 🙏
Villanelle Tam ölçülememiş olabilir mi? Benim bacağı çok aşağıda olduğu için fl değerini hiçbir zaman doğru ölçmüyor cihaz. Vajinal bile bakıldı ama göstermiyor minnak
O16fk Villanelle zannetmiyorum. İki doktorda aynı şekilde ölçtü ve iyiydi cihazları net gösteriyor. Belki sapma olabilir tabi.
Hamisannee O16fk bizimde 2 hafta geriden geliyor ama doktorum genetik olabilir dedi çünkü bende kısayim
Acemianne__ O16fk benim de ölçümleri ilerde yada geride cıkıyodu gayet normal doğdu bence normal korkulacak birşey yoktur
papatya56 Damlada91 Canım boyu kac bebeğinin benım 30+3 te 37 cm dedi doktorum haftasıyla uyumlu dedi bana kısa geldi
Damlada91 papatya56 bizimki 25+5 te 28 cm di baya kisa sanırım 31de gidicez bide kontrole bakalım ins güzel seyler duyarız
papatya56 Damlada91 Benim 26+2 de 30 cm canım doktorum normal demişti 30+3 te 37 cm bakalım haftaya kontrolüm var uzamıs mı İnşallah guzel seyler duyarız