Yunay63 ArkadŞlar meraba ben 33.hastalık hamileyim karnım aşağı inmiş biraz sancılarımda var normal mi sizce ???
Burcusenkoc Yunay63 bana da o aralar da öyle geliyordu ama doktorum herhangi bir sorun olmadığını söyledi sizde bi muayene olun en azından erken doğum vs olursa önlem alırlar
Yunay63 Burcusenkoc bende gebelik şekeri de var erken doğum ihtimalimde vardı aslında daha geçen hafta gittim herşey normaldi de bugün kırktum biraz işte