Bisusbi duru_pars bilen varsa bana da bir sallasın ya 😂 07.10.1996 doğumluyum. Son regl tarihim 14 Ocak 😂
Limonzeytin Tesadfmüdür bilmem bu işler ama çine göre kız görünüyodu bikaç gün önce kız oldğnu öğrendm bebeğimz çok şükür gönlmz göre verdi😊🤲😍
mlkekayauzun Çin takvimi merak ediyordum bebişim de kendini göstermeyin ve meraktan internetteki programlardan yaptım ve tuttu 🙊 oğlum olucakk hayırlısı ile inşallah
Xxz duru_pars iki gebelik yaşadım ikisi de çin takvimine göre tutmadı. İlkini erkek dedi kız doğdu,ikinciyi hem Rus hem çin takvimi kız dedi ama erkek . Sadece japon takvimi ikincide tuttu. İlkinde Rus . O yüzden çin malı işte hiic bakma 🤣🤣🤣🤣