hiloo hayırLı akşamLar arkadaşLarım ben sizinLe birşey payLamask istiyorum ben 6+4 oLdum ama ben geçen doktora gittigimde sağ tarafimda 3-4 santim kist war dedi ve bende şuan bugün yoruLdum diyemi biLmiyorum ama sag kaLca tarafım ağrıyor ve afedersiniz o ağrı vajina boLgesinin yani apandistin oLdugu yerde ağrı var napsam biLemem o ağrı neden oLur iLk grbrLiğim bide 😢😢
balinannesi20 hiloo herkeste aynı sebepten mi bilmiyorum canım ama bende de aşırı bel kasık kalça ağrısı var doktoruma sordum sorun yok bebek büyüdükçe ağrıların oluşacak dedi 🤷🏻♀️
hiloo balinannesi20 ben kistLerden korkuyorum canim ne yaLan soyLiyim keşke birşey olmasından büyüsün bebişLerimiz 😍😍 inanki tarif ediLmeyen ağrı bide benim sag tüpüm yok soL agrmasi gerekiyor ama sağ tarafim ağrıyor anlamadım gitti
hiloo Hafizeipek ben bundan 6 ay önce dış gebeLik te geçirdim ondan biraz da korkuyorum tehLike yok dedi sadece 3-4 santim kist war sağda dedi bütün gün ayaktayım herhaLde ondan mi biLmiyorum adet oLucakmş gbi ağrısı var 😢😢
Hafizeipek hiloo geçmişte dış gebelik ve kist varsa birşey diyemicem doktor değilim yanlış yönlendirmek istemem
hiloo Hafizeipek dış gebeLik için bişey demedi atLartin dedi sadece ondam korkmyorum da kist kafamı kurcaLiyor 😢 bakaLım yarın gideceğim doktora
hiloo balinannesi20 AMİN kuzum cemi cümLemizinkisini inşaLLah bebekLerimozo bize bağışLasın eLimize aLmayı nasip etsin 😍☹️