FHKK İnanılmaz derece midem boğazım yanıyor, gaviscon soda ve süt hiçbir şekilde fayda etmiyor başka ne yapabilirim kızlar fikri olan ?
tulay33 FHKK ben 30.haftadayım ahhhh ne cektım inanmazsın,gece uykudan bıle kaldırırdı öksürtürdü felaket..gavıscon süt elma leblebi hıc fayda etmedi,en aon doktorum ilac yazdı o benı rahatlattı sükür
elfffffslu FHKK benimde en büyük sorunum o çok yemek yememeye çalışıyorum az ve sık sık yiyorum yatmadan 3 saat öncesinde fln yemeyi kesiyorm soğuk süt gaviscon ile yaşıyorum valla bende biraz düzenli ve baharatsız yemeye çalış o zamanlar biraz rahat oluyorm ben
yasemin0007 Doktorunuzla konuşarak lansor kullanabılırsınız bende 25 haftalık hamıleyım artık şuruplar fayda etmedıgı ıcın doktorum lansor verdı bebek artık büyümüş sakıncası yok dedı 1 haftadır çok rahatım