selin0 Bugün doktora gittim cinsiyeti ve Bebegi daha detaylı görmek için karnımı çok sert salladı bi çok kez böyle olan var mı ?
zedan1903 selin0 rahim agzini olcerlerkende bastiriyorlar korkulcak bi sey yok bence cunku bi sey olma ihtimali olsa o sorumlulugu alip cesaret edemezler gibime geliyo
balbebek412 selin0 benimde doktorum resim verebilmek icin sert sekilde 3-4 kere vurmustu, doktor sonucta neden risk alsin ki. Korkmayin, suyun icinde, allah koruyor insallah minnaklari ♥️
Asdfghjkll selin0 bebeği daha rahat ve detayli gorebilmek icin bastiriyolar öyle daha iyi sonuc alabilmek icin bi riski olsa yapmazlar detayli ultrasonda karnin belirli bolgelerine daha fazla baski uyguluyolar bu isin uzmani onlar bence zarari olmaz vardir bildikleri rahim agzini felan.ölcum yaparken net sonuc almak.icin bayagi bastiriyolar hatta
nrsen selin0 uyuyolarda pek fayda etmiyor bazen bizimkisi saklandıkça saklanıyo öyle yaptıkça. Evde bende sallıyorum hareketi azsa endişe ediyorm hemen hareket ediyo zten sıvının içinde darbe almıyor merak etmeyn
zedan1903 Mubufe bebeğime bakarkende karnimin ortasindan bakmadiklarini dusunursek evet😂😂 baya asagidan bakiyor ne karin ne bikini bolgesi tam sınırı diyebilirim😂
Mubufe zedan1903 yok alttan bakıyorlar diye biliyordum onun için sordum . Yani bana da rahim ağzını ölçcem bidahakine alttan muayene dedi
Asdfghjkll Asdfghjkll sallamayida bebiş dönmeyince hareket etsin diye bi cok kez yapiyolar rahatsiz olup pozisyon degistirmesi icin
AysegulAloluAcikgoz selin0 Hiç endiselenmeyin cok normal bir durum bebeginiz hareket edip pozisyon degistirsin diye salliyorlar bazen guzel muayene edebilmek icin.
zedan1903 Mubufe ha yok bana alttan bakmadi karnimdan bakti direk sadece genitale cok yakin bi bolgeydi yani bi de baya bastirdi dedi ki rahim agzini ölçüm yapiyorum aciyabilir