Kızlar 36.haftadayız, gecen hafta kontrole gittiğimizde düz pozisyondaydı, simdi yine ters dönmüş 😌 doktorum 38.haftaya kadar düzelmezse sezaryen diyor ben de 40’a kadar bekleyeceğim inşallah, var mi bu durumu yaşayan siz yâ da etrafınızda birileri çok merak ediyorum geri dönüşleri