Merhaba kızlar dün gece az bi kanamam oldu hastaneye gittik doktor bebekleri gördü düşük değil dedi amakanamanın nedenini bilemedi diğer doktorumu aradım ona anlattım oda düşük degildir düşük olsa ağrın olur ve kan kırmızı olur durmaz dedi neyse ayaga kalkma yat proggestan hapı arttırdı simdi yine pede degil sadeve silince mendile çok çok acık pembe bazende kahverengi geliyo yasayan varmı acaba😞😞😞