Estur canm kremsi yapıda değil böyle esnek pelte gibi nasıl anlatsam sümüksü bi yapıda geldi benim hafif pembemsi. Bazılarında kanlı da gelebiliyormuş. İlki dün akşam 22.50 gibi ikincisi de bu öğlen vakti geldi. Ama çok ağrım olmayınca gitmedim açıkçası. Bugün öğleden sonra pikniğe gittik 😅 Biraz yorulayım dedim açık hava iyi geldi ağrım falan olmadı hiç. Arasıra karnım sertleşti sadece.