Reisezg 10 gün önce normal doğum yaptım. Tek dikişim var henüz düşmedi. Banyoyu hemen doğumdan sonra bile ayakta yapabilirsin demişti doktorum. Gün aşırı giriyorum ben duşa. Her lavabo ve duş sonrası o bölgeyi güzelce ılık suyla yıkayıp gazlı beze batikon döküyorum ve tampon şeklinde pansuman yapıyorum. Acım ağrım sıfır. İlişki için de kırk gün yasak demişti doktorum.