ElfErk 4 5 doğum yapıp hepsıde kız olan var.Erkek doguramıyor diye boşayan var,üstüne kuma getiren var sadece cinsiyeti erken öğrenmek için özele götüren bir kesim var Kaldı ki kız oluyor diye kürtaj mı olmayacak hiç mi duymadınız veri ile ne alakası var 😂