ayshe54 bendede aynı kendimi bildim bileli böyleyim normalde hep bir şişkinlik daralma hissi olurdu şimdi bebekle daha da daraldım 😕 hamilelikle birlikte tamamen durdu bağısaklarım ve haddinden fazla kilo alıyorum normal hamileler gibi yiyip içemiyorum her canınım istediği biraz kaçırsam patlayacak gibi oluyor um o kadar imresiyorumki metabolizması hızlı çalışan insalara yesem dert yemesem dert🤦🏻♀️🤦🏻♀️ önceride diyet yapınca zor verirdim Rabbimin yarattığı herşey büyük bir nimet