papatya0 Kızlar bebek kıyafetlerini yıkarken yumuşatıcıya ihtiyaç duyuyor musunuz? Sadece deterjan yeterli oluyor mu? Bilgilendirirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler ☺️
HNur_06 papatya0 toz sabun kullandım hep. Bildiğim kadarıyla yumuşatıcı zararlı diyorlar. Hem alerjik reaksiyon gösterebilir. Bence biraz büyüyene kadar saf içerik kullanın 😊
Meleekk papatya0 deterjan yeterli bence. Ben Yumuşatıcı almamıştım da geçen ay deterjan diye Yumuşatıcı almışım yanlışlıkla aceleden 😅😅 kullanmadım öyle duruo. Yazın kullanırım belki. Bebişim 6 aylık olsun da. Deterjan yeterli oluyo canım. Yumuşatıcı alma gerek yok 🥰