Ebrubhdr https://imgyukle.com/i/E2MMMh Kızlar ya test sonucum şimdi çıktı anlamadım bi sorun var mı sizce
01rebirth Ebrubhdr canım genelde evrak olarak gördüm hep Ama 1:10000 doğru ise gayet temiz çıkmış gözün aydın
Ebrubhdr 01rebirth https://imgyukle.com/i/EUOnSq bebeğim ya bişey soracam sana beta değerim yazmıyor ya da ben mi anlamadım 😅