Sedaneva Hakkinizdan hayırlısı olsun insallah..Ben suan kendi adıma o kadar zorlanıyorum ki ne bebeğim sanki artk kendine yer bulabiliuo nede ben taşıyabiliyorum o denli olduk..normal daha fazla maksimum 3 hafta daha bekletse asla bekleyemem gibi..dilerim gönlünüzden geçen olur..sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah .birde bebeğinizin kilosu kaç..bana Dr kilo gidişatı böyle giderse normale alamam demişti 4 sinir koymuştu..yani normalde bekledikçe kilo alımı arttikcada problem olurmu dusunceside vardı bende