cerenozen benim bulantim cok siddetliydi yaklasik 7-8.haftalarda başladı. Gece yatmadan 2 tane “prilam dr” ilacını içiyorum onun sayesinde iyiyim. 19 hafta olduk hala içiyorum icmezsem bulantı kusma devam ediyor. İnşallah sende ilaca gerek kalmaz ama kullanman gerekirse prilamdr yi tavsiye ederim bana o iyi geliyor hamileler icin üretilmiş bir ilacmis