Doktor başında durmuyor ama heran gelebilecek mesafede ebelerle iletişim halinde diye biliyorum. Açılma tam olduğunda gelip 10 dk dogurtup duruma göre talimatı verip giden de var dikişi atan da var. Dikişe gerek olmayan da var. Kimseye göre değişen durum yani.