[silindi] 3 6 ay al canım ben şahsen yenidogandan çok 3 6 ay aldım hep 2 aylık olurlar zaten herkeste öyle giydiriyor. Azıcık büyük gelsede birsey olmaz bence kivirirsin. Ama zannetmiyorum 2 aylıktan itibaren oluyorlar o yüzden ben 3-6 aylık kıyafeti daha çok aldım