Buseyllzr ben ilk haftalarda bide 24 haftamda geçirdim kan sulandırıcı kullanmadım ama psikolojik olarakta çok etkilenmemek gerek yoksa düşüyosun. yatmamaya çalış istemesen bile zorla yemek ye bol su iç. ben 6 saatte 1 ateşim olmasa bile parol içtim vücut ağrım vs olmasın diye. günde 4 tane içebilirsin,eczacıyım. bol c vitamini al limonun kanı sulandırma özelliği var çok iyi bişey pozitifken,bol meyve. evde kendini salma ben kalkıp istemesem bile makyaj yapıyodum saçma ama insanın kafasını dağıtıyo çünkü covidm bebeğim etkilencek vs düşünceler psikolojik olarak çok kötü oluyo. ayrıca bebeğim de çok sağlıklı şükürler olsun doktorum bebeğe geçmediğini söyledi. öksürük biraz zorlamıştı