FatmaNur_27 Kızlar iki gündür idrarımı yaparken batma oluyo enfeksiyon dan mi anlamadım geçirmenin bir yolu varmı rahatsız ediyo artk
Sgnn FatmaNur_27 enfeksiyondan oluyor canım antibiyotik veriyorlar. Geçer diye bekleme. Enfeksiyon bebek için çok riskli
atak13 FatmaNur_27 bol su içmen lazım birde aile hekimine test ver antibiyotik ve şase veriyorlar geçiyor