Buse12- Tüketmek istiyorum ama korkuyorum sırf hasta olurum diye veya o üşütur diye canım çok çekiyor
guly1 Buse12- ay ben yaz kış dayanamıyorum yiyorum daha bugün yedim ama hassas değilim bünyenizi bilemem yavaş yavsş yiyip ılık su içebilirsiniz
35lavanta Buse12- Kız bebek niye üşütsün sen dondurma yedin diye 😂😂 Acı yediğinde de yanıyo ozaman 😂😂 Sen hasta olmamaya bak bebeğe ulaşmaz o dondurma merak etme ❤️😂😂
Moonlightttt Buse12- yedikten sonra ılık su ic üstüne bişey olmaz Allahını izniyle faydalı diye biliyorum bebiş icin , sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌼🤗
nurnur13 Buse12- ben yedim sorun yaşamadım ama kişiden kişiye değişir belki sizin boğazınızı şişirir felan akıl vermek istemem. Nefsi köreltcek kadar yemenizde zarar olmaz bence
Gzdalin Ay ben yiyorum ya aşırı istiyorum çünkü hiç bir şey de olmadı bugün bile şu soğuk havada tükettim 😅😅
Hatice_gzr2505 Buse12- gece gündüz yerim bir ara sade şekersiz Maraş dondurması canım çekti aşerdim aldım yedim 🤣🤣 eşim de az önce nugger almış yedim walla 😅 canın istiyorsa kısma ben çok şükür hasta olmuyorum
Buse12- Hatice_gzr2505 benim eşimde ayıptır söylemesi Magnum bademli almış ne zamandan beri canım çekiyor anlatamam
Esra_G Buse12- siz kendiniz hasta olmayın yeter :) bebek midenizde değil, yediğiniz içtiğiniz onun kesesine düşmüyor
elfkara İlk hamile olmadan önce yani bilmiyoken deli gibi istemiştim ben yiyorum acikcasi canım istiyo
Clk56 Buse12- yedim ben bir sorun olmadı ama bence disarda değil evde ağır ağır yiyin ve ılık su için
Gzmnrayd Buse12- tanidigm biri duzenli olarak dondurma yemis Hamileyken. Bebek saglkli dogdu ama hic sıkıntısı bitmedi etkiliomus ben yasamadm bilmiyorum
Limonzeytin Buse12- Bebek niye üşütsünki bebeği koruyan su içinde oda kese içinde oda rahım içinde. O tarz durum olmaz bebek için ama siz kolay üşüten birysenz bılemem ben yiyorum canın istedkçe skntı yaşamadm.
dilan_uzdu Buse12- gebeliğimin ikinci ayında inanılmaz yedim içim yanıyordu resmen doktor 14 haftalığız şimdi kıza benzetiliyoruz 🌸
Burcusenkoc Buse12- bende canım çok istediğim de yiyorum canım 2-3 kez yedim ama ılık su mutlaka iç üzerine