atak13 hisetmiyosunki bendede o korku vardı hiç bir his olmadı ama sadece bebeği çıkartırken karnına üstten bastiriyorlar o kadar his oda sakinleştirici den bişey anlamıyorsun bı bakmışsın amelyat bitmiş çok kısa sürede olup bitiyor sen bebeğini öpüp kokluyosun süper bişey ilkinde bunu yaşamadım keşke diyorum o zamanda spinal olsaydım