Eylemkurt Arkadaşlar tatanoz aşısını yaptıranlar aç karınla mi gidiliyor tok karınla mi bilgisi olan yazabilir mi
Klcaysgl Eylemkurt sağlık ocağindaki ebem aç gel hem aşini hemde kan tahlilini yapariz dediği için aç gittim bişey olmadi
Villanelle Fark etmiyor ama tok olursanız daha iyi. Bazen iğne korkusundan bayılma hissi gelirdi bana. Tabii eskidendi o 😂
Eylemkurt Klcaysgl bana hiç bişey demediler ya zaten gitmesem aramicaklar bile ben gidip sordum ama aç mı geleyim tok mu diye sormayı unuttum
Eylemkurt Limonzeytin bilgi vermediler zaten bende unuttum sormayı o yüzden burda vuran vardır diye sormak istedim ona göre gideyim diye
Limonzeytin Eylemkurt Tetanoz farklı aşı değil önceden aşı olmuşsunzdur illaki o yzden farkı yok onlardan. Aç tokmusun diye soran olmuyo fark etmedği için
Eylemkurt Limonzeytin anladım canım bilmedigum için ne olur ne olmaz diye sormak istedim teşekkür ederim 😊
Elenafra Eylemkurt ilk doz tetonoz aşımda sağlık ocağı kan testine yapmıştı,değerlerimde bir sıkıntı var mı diye ,enfeksiyon çıkmıştı hatta tedavi görmüştüm
Eylemkurt Elenafra hadi ya çok geçmiş olsun 🙏bakalım ben bir kere sağlık ocağında kan tahlili vermiştim oda en başlarda bakalım belki benden de alırlar