Kızlar canım acılı cıps ıstedi patosun neyse 5 6 taneden bişey olmaz diyip yedim. Ama sanki afedersiniz çemen yemiş gibi hissediyorum kendimi elimde parmağımda hala kokusu var dün yememe ragmen sanki vücudumda hala cips kokuyor Aranızda bu durumu yaşayan varmı