Benim geç döllenme ile oldu 🥰 şuan 27+1 im🥰 29 Ağustos son adet tarihimdi 29 eylülde olmam gerekirken olmadım doktora gittim kist vardı ondan gecikiyordur diye düşündüm doktor adetle sökersin basit bişey dedi ilaç vermedi ertesi gün leke şeklinde adetim başladı zannettim iki üç gün lekelenme oldu geçti biraz daha bekledim baktım bişey yok test yaptırdım 11 ekim de beta değerim 633 çıkmıştı 🥰 adetim çok gecikince ben büyük olduğunu düşündüm ama doktor en fazla 4,5 haftalık demişti öyle de devam etti🥰yumurtlama geç olunca döllenme de geç oluyor o şekilde oluyor geç döllenme