dilara_cinar99 Normalde 40 haftaya kadar beklemeyi düşünüyordum taa kii post açtıktan 2 gün sonra doğum yapan arkadaşı görene kadar ne yaptıysam gelmiyor beyefendi dua edelim birbirimize 😅
Durununannesi46 dilara_cinar99 bu gece 39+0 oluyoruz biz de ama tık yok 😀 sadece bol bol kasılma var 🤷🏻♀️ Mart bebeleri nazlı çıktı
RedFlower dilara_cinar99 39+4den selamlar. Her totem postuna,her doğuramıyorum postuna yazıyorum ama yok gelmiyoo😂
dilara_cinar99 Durununannesi46 Bende kasılma da yok varsa bile anlamıyorum ilk gebeliğim cahillik işte 😅
Zeynep0806 Durununannesi46 katılıyorum bu yoruma Mart bebeleri gelmek bilmiyor 20. Haftadan beri pilates yapıyorum 36. Hafta dan beri hurma yiyorum suquat yapıyorum ama yok 🙈
Durununannesi46 dilara_cinar99 benim de ilk gebelik ama bunu anlamamak imkansız nefes alamıyorsun taş gibi olıyor karnım, kulaklarımdan ateş çıkıyor sanki
dilara_cinar99 Seyma17 Doktor bişey dedimi benim doktorum 41 de suni ile baslatirim dedi doğumu 🤷🏻♀️
dilara_cinar99 Zeynep0806 Canım onları bilmem de ben gebeliğimin başından beri korunmasız ilişki yaşıyorum 😅
Zeynep0806 dilara_cinar99 biz hiç korunmasız yaşamadık 38. Haftadayım korunmasız kolaylaştırır diyorlar ama bilmiyorum kararsızım