Alshdksb Hamişler karnım acayip sivri oluyo sonra geri düzeliyo aynı zamanda çok da hareketli rahimde de ani batmalar var 37+5 olduk ilk gebelik sizce doğum belirtisi mi sertleşmelerde çok oluyo 😓😓
minel44 Bizde 37+5 aynı durum bende de var aşırı derecede agirlastim bacağımı kaldiramaz oldum karnımda sürekli bir yere roplaniyor nefes bile alamıyorum