Zehraaaaaaaaaaa sütünü sağ..
Kaç ml çıkıyor ona bir bak…
Eğer 30 ml zorla çıkıyorsa çocuk açtır..
Benim ilk bebeğimde 30 ml zorla çıkıyordu.. ardından 30 ml de mama veriyordum. Öyle uyuyordu…
Yani her bebek farklı ama mama verdiğinde seni rahat birakiyorsa sütun az demektir..
Dere otu. Boza . Ve şekersiz hoşaf iç bol bol. Hem kilo almazsın hem sütun artar