0103qsf Kizlar 32 haftalk bebisleriniz nasl ? Benmki hareketli ama güçlü tekmeleri yok normal mi acaba? Baya buyudu diyorm ama hic tekme atmıyor desem yeridir surekli donuyor hissedyorm bazen uyutmuyor da ama tekme şeklinde değil güçlü vurmuyor hic sizlern nasl yanu hareket etmesi yeterli mi ilk gebelgim cok bilgili değilim aydınlatırsanız sevinirim
begonvilko 0103qsf ben 34’teyim canım çok nadir tekmesi oluyor. Gün içinde hic tekme atmadığı oluyor. Ama sürekli hareket halinde. Bir yerden bir yere gidiyor, balık gibi. Önemli olan hareket ediyor olması. Doktorum öyle söyledi.
Lk34_ 0103qsf bende 33 haftalığım canım bende de aynı böyle sürekli dönüyor kipirdaniyor ama bariz kuvvetli tekmeleri yok yani
Baldandamla 0103qsf Bebeğiniz büyüdüğü için eskisi gibi yeri yok daralıyor bundan dolayı dir büyük ihtimal benim oğlum da öyleydi karnım aşırı gergindi hatta, yerleri daralıyor.
0103qsf kahvesever__ aslnda hareket var kuzum hani hareketli ama tekme değil genel de donuyor hssedyorm bazen kendni topluyor doğum pozisyonundayms bas asagi yani acaba ondan mi diyorm anlamdm hanj güçlü tekme atmiyor erkk bebek daha güçlü olması lazm değil mi acaba
kahvesever__ 0103qsf benim ki de erkek bazen benim ki de öyle çok güçsüz hareketleri var ama normal Miş ben doktora sordum da kalbini ferah. Tut
0103qsf begonvilko ay Allah razı olsun icime su serptin ya 🙏🙏bakiyorm oyle tekme boyle tekme yazanlar var benmkinde tk yok korktm teşekkür ederm yorumun için canm
0103qsf Lk34_ sag ol yazdığın için canm benmde oyle hareketli ama tekme hic yok diyorm bu bebe nede boyle demek sizlerinde ayni ilk gebelik olnca insan korkuyor 😊
Lk34_ 0103qsf ben çalışıyorum canım şakasına diyorum ki bebek diyordur annemin hayatı zaten zor en azından ben akıllı uslu durayım😁
0103qsf kahvesever__ hic tekme atmayınca korktum ya hareket var ama ne bl8m burda herkes yazms oyle tekme boyle tekme atıyor diye axaba dedm tesekkur ederm:)
Serpillcan 0103qsf sakın korkma , benim de ilk bebek , 33 e gircez , çok güçlü tekmeler arada , genelde uyuyor , sakin , bi sıkıntı olsa yeni doktordan geldim herşey iyi hatta 2 hafta önden gidiyor dedi , bence her bebek farklı , özellikle kızlar daha sakin ,
Serpillcan 0103qsf işte benim gibi , her bebek farklı , hatta nts bile soktu geçen hafta , herşey temiz dedi . Sizinki demi kız bebek