Haticehasan hayır normal değil tabi hemen doktora gitmelisin gebelikte her akıntı önemli doktor bakar rahimde kanama alanı varmı diye ilac igne verir,ben 5.haftadan 13.haftaya dek kahverengi lekelenme yaşadım 2,5ay annem baktı bana ilaç igne full yattım bi wc bi yemek icin kalktim ama herkesinki ayni olcak diye bisey yok burda sana yok yerlesme kanamasi filan diyenler olucak inanma sen suan doktora git o bakar anlar gecmis olsun