Denzk Arkadaşlar multivitamin mide bulantısı yaptı folik asitte çok kalmışım baya kaldı. İhtiyacı olana göndereyim (Folidays,genesisis max)
charlottececi Denzk regenesis max i gece aliyorum ben oyle bulanti yapmiyor. Yatmadan alip uyuyorum ☺️ Folidays i bilmem de digerini dogum sonrasi emzirme doneminde de kullanmayi deneyebilirsiniz. Benim de follatro kaldi baya evde ama dogum sonrasi donem donem kullanacağım bana cok iyi geldi ☺️
Bebegim0101 Denzk cnm benm ikisinede cok ihtiyacim cok rica ediyorym gonderebilrmsn bana.Ben 2 yildir 6 defa ust uste dusuk yaptigim icin folik asite para yetistiremiyorm onun yaninda extra ilaclarda kullaniyorum bana yollarsan cok sevinirm
Bebegim0101 Denzk ve kan pihtilasmam var.Pihtilasma olan genim folik asit eksikliginden kaynakli oldugu icin folik asite ara veremiyormm.2 3 adet kaldi folik asitim.yetisemiyorum artk.
Rengarenkk Denzk teşekkür ederim canım belki ihtiyacı olan birisi çıkar ben ücretli diye düşünmüştüm🍀