busra_trhan Dünden beri hastanedeyim nst de sancilarim çıkıyor serum ilac veriyorlar yarin dan itibaren verilmeyecek doktor doğum planımız var ağrın olursa doğum haneye alacam dedi doğum olur mu sizce
Geceler busra_trhan ay daha erken ama gelişim iyi ise süper bende 33 haftadaym fena kasılmalarm var gitmyrm doktora verecek yatış yine bana da 30. Haftada verdi yatş