busra_trhan Dünden beri hastanedeyim nst de sancilarim çıkıyor serum ilac veriyorlar yarin dan itibaren verilmeyecek doktor doğum planımız var ağrın olursa doğum haneye alacam dedi doğum olur mu sizce
Gzm23 busra_trhan canım valla senln bebiş aceleci sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah 🙏🙏🙏🌸