Gulsurmeli Xxfatma Benimkide bu haftada bitmişti doktorum 12.haftaya kadar net kullanıcaksın dedi kullandım
Hazal_kubra12 Xxfatma bn 12 .Ci haftamda ogrendm bu gebeliğimi doktor folik asite gerk yok artk dedi zatn bir kutu veriyolar onu kullanuyorsun başka yok doktora gittignde ona sor kndi başına bişey kullanma bnce
Dolunaybelinay Xxfatma 12. Haftaya kadar kullanıldığı nı biliyorum. Ben 15 e kadar da kullandım doktor un önerisi ne bağlı
81merve Xxfatma 15. Haftadayım 18.haftaya kadar kullanmamı söyledi banada Alman da fayda var kullan 🐣