Kaktuslu89 Hep cinsiyet değişenleri yani yanılmaları okuduk bide değişmeyenler yazarsa kaçıncı hafta öğrendiler ve bidaha değişme yanılma olmadı 😊😊
Gulsurmeli Kaktuslu89 12.haftada tahmin etti, 16.haftada kız dedi tahmini doğruydu, doğdu şuan kız ahahhs😁😅
Aysenur2222 16.haftada söyledi bugün kontrol vardı 21. Hafta sordum değişmedi dimi diye hayır hala kız dedi gülerek 😁
Bsrrsb2131 Kaktuslu89 12 de tahmin etti fetal DNA da doğru çıktı net bi şekilde fotoğraflanan kızım geliyor :)
NeseA Ilk oğlumda 14 haftalik öğrendim doğru:) iknci oğlumda 16 haftalik öğrendim doğru:) üçüncü kızım 16 haftalik doğru:) şimdi dördüncü gebelik 19 haftada erkek dedi:) 25+6 olduk henüz gitmedim hastaneye bence doğru içimden hep erkek geçiyor:)
Elizzannesi 11+5 de kiz dedi 2 oğlum olunca emin olmak için ilerleyem haftalarda 2 qyri doktora daha gittim onlarda kiz dedi suan 25+3 dun kontrole gittim kiz
Kaktuslu89 Elizzannesi aynen bende iki farklı doktora gittim 2 hafta arayla kesin konuştu ikiside farklı doktorlara gitmek iyi oluyor 😀
NeseA Kaktuslu89 vallah can ben hep söylüyorum eski doktorlardan Allah razı olsun gerçekten ilgililerdi ve her bilgiyi veriyorlardı:) şimdiki doktorlar kafadan salma baktıkları için o yüzden yanılma bu kadar çok bence:)