ebru_gokbak Kizlarrr folik asit kullanıyorum şuan zararı yoktur dimi tabi doktor tavsiyesiyle kullanıyorum bebeğim daha çok küçük cnku dün gttgmde doktor daha olması gereken yerde değil demişti bugun yerleşti sanırım ufak bı pembemsi Leke gordm cnku
Ays_cskn ebru_gokbak zarari olmaz canim hatta hamilelik planlayanlar.dahi kullanabiliyor 12. Haftadan sonra dr biraktirabiliyor zaten vitamine gecis oluyor sonrada
Gulsurmeli ebru_gokbak Lekelenme genelde doğru bulunmaz gebelikte yerleşmeylede alakası olmayabilir buna yormayın bence lekelenmeyi ve doktorunuza görünün folik asitte zaten kullanılmalı 12.haftaya kadar
ebru_gokbak Gulsurmeli ama doktor dün bana dediki bebek çok çok küçük yani 5 haftadan bile küçük dedi daha olması gereken yerde değil.demisti kan da falan da çıktı zaten gebeliğim demekki bugün rahime yerlesti ve yerleşme lekesi olduninternete falan baktım öyle yaziyodu yani
Gulsurmeli ebru_gokbak Benim doktorum en ufak lekede gelmelisin demişti çok şükür yaşamadım böyle birşey ama ihmal edilecek birşey değil tercih tabii ki size bağlı varsayımlar üzerine yazıyorum