Rmzy-01 Miragee bende özelde belden uyuşturmak istedigimi söyledim devlette de oluyor mu acaba isteğe göre
Rmzy-01 Ya devlette sezeryan doğum olunca kaç gün kalınıyor ben 1 gün bile kalmak istemiyorum çünkü özelde gece saat 9 buçukta doğuma girdim öğleye doğru çıktım yine böyle olsun istiyorum çünkü oğlum bensiz hayatta uyumaz