FahriyeztrkYcel
Merhaba kızlar 37.haftama girmek üzereyim bebeğimin başı 2 hafta öndeydi bugun kontrollerde de öyle çıkınca doktoruma sordum normal doğumda sıkıntı olmaz mı diye ,eğer 38i geçerse zor olur ama 2 hafta bekleyelim gelirse normal yaparız gelmezse sezeryan dedi .Daha fazla gelişirse baş ölçüleri de büyücek ona istinaden diyo ama ben normalden aşırı derece korkuyorum bide büyük dediği için daha da korktum siZde böyle bişey yaşayan varmı?