Mavisinannesi2 Sibelblby esilada varda bu kadar çok değil kuzum benim kızımında adıda esila 2. Bebişimi Asel düşünüyordum çok çok yaygınlaştı diye başka isim koycam inşallah heryer asel doldu yine sizin kararınız tabiki🤷🏼♀️