Yoruum yapan arkadaslar hepiniz sezaryen mi olacaksiniz?
Bende 36.haftam diye biliyorum ama doktorum 35.haftandasin dedi ve bebegim 2850gram dogum tarihimde 15-20 nisan civari gorunuyor tabii gelmek isterse 😁
Hemen hemen kilolar bu civarda cikmis doktorlariniz normal mi goruyor bana ilerde gelisimi dedi seker olabilir falan da dedi o yuzden merak ediyorum.
Haftada en az kac gram aliyorlar acaba dun gitmistim birde haftaya gidecem o zamana kadar yaklasik kac olur tahmini