Deletedmom_6 Kiloyu bende takıntı haline getirdiler şuan 1260 gr o kadar şey yiyorum ki 2 hafta önce 1000 grdı Hergün mutlaka muz,kabak çekirdeği,kaşar,süt tüketiyorum ama çok almıyor galiba 😭
zeynepmoom2_ Deletedmom_6 sana sövmek istemiyorum 😂😂😂 iyi işte maşallah yani benim ilk oğlum bile bukadar kiloyu zor almıştı takma kafaya
Jan91 Deletedmom_6 Cok kilolu bebek olursa iyi mi yani? normal dogum yapamazsiniz, herseyte zor gecer, insanlar size yanlis yonlendirmis, hic mi kitap okumazlar ya🤦♀️ internette her ay icin bebek kilolari yaziyor, 28 hafta icin 1200 gram normal
Deletedmom_6 zeynepmoom2_ ben takmıyorum ki normalde 😭 arayıp soruyorlar söylüyorum yok zayıf yok şöyle yok böyle diyorlar bende artık kendimi yetersiz hissediyorum psikolojimi bozdular gerçekten 😬
Villanelle Kilosu iyi, kabak çekirdeği ve kaşarı fazla tüketmeni önermem. Tuzlu olduğu için 32den sonra tansiyonunu yükselirse büyük sorun. Ayrıca muz da yine abartmamak lazım, şekeri fazla
Deletedmom_6 Villanelle hiç bilmiyordum teşekkür ederim Muzu valla 2-3 yiyorum ama yemem artık 😢ama çikolata yemiyorum gün içinde
HGulsah Deletedmom_6 onlara kilonun genetik olduğunu söyle bebişim. Şayet hala soruyorlarsa siz kilolusunuz da neye yarıyor de 😘
Deletedmom_6 Jan91 bana görede sağlıklı olması önemli ama miletttiin ağzıı hiç durmuyor normalde umursamam ama herkes aynı şeyi diyince bana bi geldiler artık 😢
elftrndmrci Deletedmom_6 ooo şimdiden psikolojini bozarsan doğunca kafayı yersin bak demedi deme🙈 çünkü o zaman aç bu çocuk aç sütün var mı? Niye ağlatıyosun ki bebeği? Hı zayıfmış da sütün yaramıyo die zırvalıkcaklar😀 doktorun iyi diyosa iyidir gerisini salla. 70 günlük ana tavsiyesi😎🙈 soranlara da sana kaç kg lazım de gec onlara ne bebeğin gelişiminden 😀
Deletedmom_6 elftrndmrci ahhaahah buda güzek cevap bunuda kullanacağım 😂 yokkk ısrarla öğrenene kadar arayıp soruyorlar Ama gerçekten söylediklerini duysan 😂 kendi 6 kilo doğurmuşta ben yemiyormuşum ondan çok zayıfmışta daha neler neler 😂 artık benimde canıma tak etti
Semra12344 Deletedmom_6 eee gayet iyi cnm benim ki de 28 de 1400 dü 32 de 2250🧿 oldu zayıf değil ki senin ki sen neden üzülüyorsun anlamadım
Deletedmom_6 Semra12344 maşallah 🧿🧿 ay beni arayıp darlıyorlar sürekli kaç kilo aldın dedi 4 dedim bebek kaç kilo diye ısrarla sordu bende söyledim sen kiloyu kendine almışsın bebek zayıf dedi 😬 hele kaynanamgil falan taktılar çocugun kilosunnaa sanaanede diyemiyorum ısrarla soruyorlar bide beğenmiyorlar