Gizmooo Merhaba kızlar bugun benim transferin 7 günü fena öksürüğüm başladı başka bir şeyim yok ama sıcak olarak ıhlamur vs içilebiliyormu acaba bilginiz varmı
BMelek Gizmooo doktorum bana bitki caylari rahimde kasilma yaptigi icin icme demisti yeni transfer olmus bence icmeyin saptil yada zencefil limon falan tuketin
yanlisanlamaama Gizmooo bitki çayları yasak maalesef 😢 sıcak bir çorba ya da süt ısıtıp bal katıp için rahatlatır biraz. Çok geçmiş olsun 💐