FahriyeztrkYcel EceTengiz bugun doktorum söyledi pembe yada kırmızı gelirse akıntın nişan dedi ,bende seninle aynı haftadayım telden ulaşabilirsen doktora ulaş canım
Ecrininannesii Yapman gereken tek sey dua edip beklemek.Cunku illa bugun dogurucaksin anlamina gelmiyor .Ben nişan geldikten 4 gun sonra dogum yaptim tabi bu herkeste farklilik gsoterebiliyor.Sancinin gelmesini bekle bence ve geldiginde olabildigince evde cek.Hastane insani korkutuyo ve psikolojini bozuyor.Benim sana tavsiyem bu canim hayirli dogumlar dilerim.
EceTengiz Ecrininannesii yani bu gelen kesin nişanmi oluyor enfeksiyon falanda yazıyordu internette hiçbişiyimde hazır degil kalkıp hazırlamalımıyım?
Esmiram_ EceTengiz buyuk ihtimalle enfeksiyon bile olsa nişandır benimde öyle oldu dr sıkı takibe aldı cnm ayrıca enfeksiyonum da var enfeksiyon doğumu tetikliyo